sobota, 19 października 2013

Szyte na czym? Na maszynie:)

Dzisiaj chcemy Wam pokazać jakie rzeczy można stworzyć na maszynie.
Dzięki Szyte.na.maszynie mieliśmy szansę wypróbować organizer na pieluszki.
Ich produkty możecie oglądać na facebook lub na DaWanda.
Organizer jest wykonany z wielką starannością, a co w nim najfajniejsze to to, że może służyć na wiele sposobów nie tylko na pieluszki.
Organizer jest dość sporych rozmiarów, dlatego jest idealny do wielu rzeczy.
Ma praktyczną przegródkę dzięki niej można poukładać wszystko tak by ładnie wyglądało i się nie przewracało (np. kosmetyki). Ważnym elementem organizera są "uszy" dzięki czemu możemy go przenosić bez trudu gdzie nam się tylko podoba.
Materiał organizera jest po prostu cudowny (ostatnio uwielbiamy styl marynistyczny).
Nam służy do zabawy wkładamy do niego zabawi, wyjmujemy je bawimy się i znowu je wkładamy;)
Ale jest dobrym rozwiązaniem również gdy idziemy kąpać Nataniela wtedy wkładamy tam ręcznik, pampersa, śpiochy i krem i wszystko mamy w jednym miejscu pod ręką :)

Tak prezentuje się sam organizator:





A tak z zabawkami:


Tu w trakcie zabawy:


A tak gdy idziemy się kąpać:



I

I jak Wam się podoba taki pomysł? Ja dla nas rewelacja lekki i mobilny:)

9 komentarzy:

  1. Świetny. Ciekawy pomysł z przechowywaniem rzeczy potrzebnych do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Zawsze chciałam się nauczyć szyć na maszynie ale to chyba nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny pomysł, ja nie umiem szyc :( szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny! muszę pomyślec o czymś takim, jak moje Maleństwo przyjdzie na świat :)

    OdpowiedzUsuń