poniedziałek, 20 września 2021

Wrzesień i jesień

Dawno mnie tu nie było, ale jakoś czasu na blogowanie pozostaje niewiele. Ale nadszedł rok szkolny i jesień, a ja weszłam sprawdzić kiedy był ostatni post i trochę zdziwiło mnie to, że tyle tu nie pisałam. 

U nas trochę zmian, bo Nataniel już w 2 klasie, Pola w tym roku jeszcze nie poszła do przedszkola. Mieliśmy plan, żeby ją już posłać, ale ostatecznie przez pandemię i te wszystkie obostrzenia stwierdziliśmy, że trochę to bez sensu i póki może jeszcze być ze mną to ten rok jeszcze będzie w domu, a pójdzie do przedszkola jako 4 latka :)

Po za tym nie wiem jak u Was, ale u nas już zrobiła się typowa jesień zimno i ostatnio nawet deszczowo, liczymy trochę jeszcze, że będzie kilka słonecznych dni, bo mamy kilka rzeczy przed domem do dokończenia przed zimą. Po za tym teraz dla mnie intensywny czas, bo zbliża się dzień nauczyciela, a ja jak jeszcze pamiętacie szyję więc mam trochę pracy. Jeśli zastanawiacie się co podarować na dzień nauczyciela zapraszam Kącik Natanielkowej Mamy może wpadnie Wam coś w oku. Stawiam na praktyczne prezenty więc u mnie znajdziecie właśnie takie propozycje :)

Dawno nie było zdjęć to trochę wspomnień z cieplejszych dni Wam wrzucę :)





1 komentarz: