czwartek, 17 grudnia 2020

Książki idealny prezent dla małych i dużych

 Zbliża się ten wyjątkowy czas w roku Święta, a co za tym idzie obdarowywanie prezentami. Ja uwielbiam kupować i gromadzić prezenty z dużym wyprzedzeniem, nigdy nie kupuje ich na ostatnią chwilę, ale wiem, że są też tacy co tak robią i udaje im się zdążyć.

Ja w tym roku zaszalałam bo samych książek wyszło mi dla moich dzieci po 5-6 sztuk na osobę dlatego też kilka odłożyłam na zbliżające się urodziny ;) 

Nie zmienia to faktu, że książki u Nas w domu są bardzo mile widziane i często oglądane i czytane. Wczoraj dostaliśmy kolejną paczkę niespodziankę od ksiazeczkibajeczki.pl znaleźliśmy w niej dwie książeczki i dwie "gazetki". 

Przygody psiego patrolu od razu poszły do czytania, bo Pola uwielbia pieskowych bohaterów. 

Jeśli jesteście z tych co jeszcze myślą nad świątecznymi prezentami i macie w domu dzieci to polecam zajrzeć na stronę książeczki bajeczki znajdziecie tam nie tylko książeczki, ale i wodne kolorowanki oraz inne bardzo fajne rzeczy :)






 

W książeczkach tekst jest na tyle duży, że dzieci, które uczą się czytać mogą po nie sięgnąć i czytać młodszemu rodzeństwu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz