środa, 27 września 2017

Grzybowa nuta smaku

Dzisiaj mam dla Was przepis na obiad idealny na jesienne dni. Wysyp grzybów w lesie jest spory (ja byłam już kilka razy i za każdym razem coś przyniosłam :)

Do przygotowania leśnego obiadu będziecie potrzebować:

- grzybki (ja uzbierałam maślaki)
- cebula
- makaron lubella
- mięso mielone
- śmietana
- łyżka mąki do podbicia sosu
- przyprawy

Grzybki obieramy, kroimy na mniejsze kawałki. Cebulę kroimy w kostkę i na masełku ją szklimy w między czasie do garnka wlewamy wodę i wrzucamy cebulę, następnie na patelnie wrzucamy grzybki i chwilę przesmażamy. Wrzucamy do garnka z cebulą i wodą i na małym ogniu gotujemy.
Przygotowujemy mięso mielone, doprawiamy i formujemy z niego pulpeciki. Podsmażamy chwilkę by się zarumieniły i wrzucamy do sosu. Doprawiamy do smaku.
Następnie gotujemy i podprawiamy mąką z wodą. Na koniec dodajemy kilka łyżek śmietany.
Makaron gotujemy i odcedzamy.
Pyszny obiad gotowy :)
U nas Nataniel też go je tylko wybieram mu grzybki z sosu. Wczoraj zniknął cały talerz :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz