środa, 16 sierpnia 2017

Zachować wspomnienia

Dzisiaj pokaże Wam jak w prosty sposób można zachować wspomnienia z wakacji i codziennie mieć je na wyciągnięcie ręki :)
Wystarczy wybrać zdjęcia, które nam się podobają i wejść na stronę Face print gdzie wybieracie magnesy w wybranym rozmiarze. Nasze mają 6 x 6 cm i są według mnie idealne nie za małe, nie za duże :)
Nie dość, że przywołują wspomnienia to jeszcze mają praktyczne zastosowanie można nimi przymocować rysunki, listę zakupów, jakieś ważne informacje :)
Zamówienie magnesów jest bardzo proste wystarczy wybrać rozmiar i przejść na stronę gdzie wygrywa się zdjęcia, zajmuje to tylko chwilę. Po czym przechodzimy dalej dostosowujemy zdjęcie do wielkości magnesu i przechodzimy do realizacji. Po kilku dniach mamy gotowe magnesy w domu :)

Nasze wyglądają tak








Oczywiście nie muszą to być tylko wakacyjne wspomnienia, chociaż te najbardziej teraz na topie :) ale wspomnienia z urodzin, ślubu, imprezy też idealnie wpasują się na magnesy i będą miłą i praktyczną ozdobą lodówki :)

3 komentarze:

  1. O ile ktoś ma metalową lodówkę. Bo 3/4 moim znajomych ma w zabudowie i na nic magnesy ;) Ja wolę jednak zdjęcia w albumach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola O. zawsze można kupić tablicę magnetyczną :) ja zdjęć już bardzo dawno nie drukowałam, a te co są zapisane na komputerze rzadko się ogląda. Więc lubię jak chociaż kilka jest w takiej formie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co jakiś czas wywołuję zdjęcia, najlepiej mieć folder "do wywołania" i wrzucać stopniowo, bo jednak potem wybór z różnych folderów długo trwa. Ale moim zdaniem warto :)

    OdpowiedzUsuń