środa, 5 kwietnia 2017

Nauka czytania

Od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem kupienia pomocy dydaktycznych do nauki czytania dla Nataniela. Przeglądałam już allegro jakiś czas temu napotkałam na fajne pomoce nauką sylabową. Niestety cena trochę zwalała z nóg. Więc odpuściłam. W tam tym tygodniu przeglądając facebooka natknęłam się na profil Colorado S.C. zaczęłam przeglądać i byłam pod wrażeniem pomysłowości. Zamówiłam zestaw sylab. Trzy pudełka kosztowały 69 zł. Pomoce są mega trwałe bo wykonane na drewnianych klockach gdzie każdy bok ma inną sylabę. Oprócz zakupionych sylab dostaliśmy pudełko z autkami i garażem. Dzięki naniesionym na nie literką można wykorzystać je w różny sposób do zapoznania się z poszczególnymi literami. Natanielowi bardzo spodobały się auta i pierwszą zabawą jaką zaczęliśmy naukę było dopasowywanie auta do odpowiedniego garażu. Idealnie sobie poradził, później czytaliśmy sylaby, a jak już się znudził to zaczął układać z nich dużą wieżę.
Bardzo spodobał mi się pomysł sylab na klockach. Uważam, że dzięki temu właśnie dziecko może wdrażać naukę czytania przez zabawę. Przy kartonowych sylabach wygląda to już trochę inaczej.
Bardzo polecamy Wam Colorado S.C. po pierwsze za jakość wykonania, trwałość pomocy dydaktycznych, które posłużą kolejnemu dziecku na pewno, po drugie przystępna cena, a po trzecie za różnorodność wzorów i wybór, który jest na prawdę spory.
My na pewno jeszcze wrócimy :)

Tak wygląda cały zestaw sylab















Kolejną fajną zabawa jest pisanie literek lub sylab na kartce, a później szukanie ich wśród klocków. Uczy nie tylko zapamiętywania liter i sylab, ale też spostrzegawczości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz