poniedziałek, 2 lutego 2015

5 zapachowych pomysłów na Walentynki dla niej + rabat

Dzisiaj przedstawie Wam listę zapachów, które idealnie wkomponują się w walentynkowy klimat i posłużą na wielkie i mniejsze wyjścia. Ba możecie ich używać przecież również w domu dla siebie, żeby poczuć się wyjątkowo, czy dla drugiej połówki by poczuła uwodzicielski zapach.
W sklepie E -GLAMOUR.pl znajdziecie perfumy dla niej i dla niego.

Przygotowałam dla Was listę 5 według mnie najciekawszych zapachów dla niej :

1) Zmysłowa buteleczka pięknych perfum idealnych na prezent dla zmysłowej romantyczki. Jagoda i różowy szampan brzmi ciekawie prawda? Do tego kwiaty piwonii, jaśminu i fiołka to właśnie Guess Girl
2) Kolejne małe cudo równie pięknie zapakowane tym razem delikatna kompozycja niczym z paryskiego ogrodu różanego Chloe Chloe Roses De Chloe
3) Teraz firma znana i lubiana. Lacosta przygotowała dla was kolejny cudny zapach Eau de Lacoste
4) Buteleczka dla Pań lubiących błyskotki ;) zapach słynnej gwiazdy pop kto ją lubi na pewno też polubi i ten zapach. Kto mniej lubi gwiazdę, zapach jednak może i tak się spodobać, kompozycie z czerwonych owoców wynaleziona we wrześniu 2010 r Britney Spears Radiance
5) Ostatnią propozycją są perfumy niebanalne, zmieszczą się do każdej nawet małej torebeczki. Kształt dodaje im zmysłowości, a zapach jest równie ciekawy jak sam kształt gwiazdki :) połączenie czekolady, miodu i karmelu z esencją wanilii, paczuli i drzewa sandałowego sprawia, że zapach idealnie wkomponuje się w romantyczną kolację czy randkę :) Thierry Mungler Angel 

Na pewno każda z nas znajdzie zapach dla siebie. Na stronie są jeszcze inne perfumy, ale te uważam za najbardziej godne polecenia :) zaglądajcie i podrzucajcie linki swoim drugim połówką jeśli właśnie chciały byście zostać obdarowane perfumami :) a myślę, że każda z nas marzy o jakiejś buteleczce pięknie pachnących perfum.


Ale to nie wszystko. Zapachy przedstawione, ale mam dla Was rabat, a w sumie to dla Waszych drugich połówek by mogli się wykazać, a i zaoszczędzić jeszcze na jakieś dobre wino lub słodkości walentynkowe :D


Więcej o rabacie dowiecie się pod tym linkiem

2 komentarze:

  1. Perfumy to zawsze uniwersalny pomysł. Mój mąż czasem mi kupuje bez okazji i muszę przyznać, że zazwyczaj jestem zadowolona :). Ma gust ;P. Dla mnie najlepsza z listy jest "jedynka". W tym roku się wycwaniłam i wysłałam mężowi linka z listą prezentów, z ktorych może wybrać. Także spodziewam się czegoś z tych prezentów na walentynki prezentów na walentynki :). Dobry patent, mówię Wam dziewczyny :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda pomysł z listą fajny, my taki robimy na Święta. Każdy pisze listę co by chciał i znajduje pod choinką chociaż jedną rzecz z listy :)

      Usuń