środa, 28 sierpnia 2013

Przeszczęśliwą mamą być

Dzień zaczął się jak co dzień poranna pielęgnacja, ubieranie, kaszka na śniadanie.
Na 12 poszliśmy na szczepienie dzisiaj Nataniel śmiał się do Pani doktor i tylko przy szczepieniu chwilę zapłakał (dobrze, że kolejne dopiero za pół roku) później wyszliśmy z przychodni zasnął, a ja zrobiłam zakupy.
W sklepie zaczepiła nas Pani i zapytała jaki model wózka mamy. Odpowiedziałam, że tako laret i, że sobie go chwalę. Powiedziała, że ma nadzieję, że zapamięta :). Wiele osób zwraca uwagę na nasz wózek dlatego też niebawem i o nim post będzie.
Tymczasem czemu jestem taka szczęśliwa? Bo macierzyństwo tak nastraja - każdy dzień, każde małe odkrycia z synkiem i jego postępy, nowe umiejętności sprawiają dużo radości. Przed chwila wstał więc podałam mu ręce i usiadł (to już umiał robić), ale zobaczcie co jeszcze dzisiaj potrafi:) złapałam za aparat i udało mi się uwiecznić pierwszy raz tak pięknie sam siedział


Jestem z niego dumna!!!
Co jeszcze u nas? Dzisiaj był listonosz i przyniósł dwa listy - pierwszy to nagroda za 1000 fana kids of colours
od taka bluzeczka niby rozmiar 70, ale nie wiem czy mojemu synkowi przecisną się rączki przez wycięcia;) mam nadzieję, że tak. Może jutro ją przymierzymy.
Druga przesyłka od dress you up chcieliśmy kocyk, ale niestety ktoś nas ubiegł, a wzór, który bardzo nam się podobał i maiał być wykorzystany podczas pewnej uroczystości;) niestety już tyle materiału na kolejny kocyk nie było to chociaż na pocieszenie zamówiliśmy poduchę do wózka. Prezentuje się tak


Udało nam się też na przecenie kupić u nich czerwoną bluzeczkę z kapeluszem, ale zdjęcia nie mam w tej chwili rozmiar 80 więc chwile poczeka aż Nataniel podrośnie:)

Dalej szukamy sponsorów do kolejnego konkursu, a uwierzcie temat mi fajny wpadł do głowy jeszcze nie widziałam ostatnio takiego w konkursach. Więc wszystkich chętnych sponsorów jak i firmy, które chciały by z nami współpracować zapraszamy może jeszcze dziś uda się nam zrobić zakładkę współpraca i kontakt, a póki co zapraszamy do kontaktu przez fb : https://www.facebook.com/pages/Natanielkowo/395571927232942?ref=hl
Wam dzisiaj dziękuję za przekroczenie 50 fanów na fb i zapraszam do rozdawajki :)

4 komentarze:

  1. podusia jest śliczna! :)
    bluzeczka z resztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podusia już wymiętoszona przez synka tez mu się chyba podoba:)

      Usuń
  2. Nataniel ładnie sobie siedzi :) Podusia boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem z niego dumna, że tak daje sobie radę:) podusia bardzo mu się spodobała i uwielbia się nią bawić;)

    OdpowiedzUsuń